неділя, 24 листопада 2024 р.

Реалізація моєї індивідуальної освітньої траєкторії вчителя англійської мови на уроках англійської мови в 1 класах:

- підлаштування під потреби кожного учня

- персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного учня на уроках 

- урахування здібностей та інтересів кожного учня

- психолого-педагогічне вивчення особистісних потреб кожного учня

- мотивація до вивчення предмету за допомогою використання різноманітних ігрових форм роботи 

- використання різноманітних видів діяльності в групових формах роботи

- постійний моніторинг та корекція роботи учнів за допомогою кружечків, ромбиків, квадратиків….

- постійний супровід у роботі з індивідуальним портфоліо учня

- використання дослідницьких та пошукових методів роботи на уроках

- запровадження проектних форм роботи “My Family”, “My Friend” «My Toy” та іншої тематики 

- використання різних форм роботи в інтелектуальних театральних дійствах, використовуючи маски дійових осіб “In the Jungle”, “Animals are at school”

- проведення марафонів «Хто швидше», «Хвалько», «Я вмію»…

- проведення творчих  конкурсів «У мене є..», «Я бачу», «Подивися на мене»

- постійний супровід уроків за допомогою словесних  ігор  і забав при вивченні букв алфавіту “Ringing Dictation”, “Running Dictation”, “Guess the letter”, “Anagrams”….

- використання індивідуальних  творчих завдань в мережах інтернет “ Match the letters”, “Match the picture to the letter”,….

- застосування інформаційно-комунікативних форм роботи 

- використання інтернет ресурсів при вивченні пісень “Hello”, “Sit down”, “This is my mum”….

- відстеження результатів навчання за допомогою самооцінки, листка спостереження та формального оцінювання ( похвала, наклейки, смайлики….)

- обговорення рефлексії кожного учня за його запитами

Немає коментарів:

Дописати коментар