- персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного учня на уроках
- урахування здібностей та інтересів кожного учня
- психолого-педагогічне вивчення особистісних потреб кожного учня
- мотивація до вивчення предмету за допомогою використання різноманітних ігрових форм роботи
- використання різноманітних видів діяльності в групових формах роботи
- постійний моніторинг та корекція роботи учнів за допомогою кружечків, ромбиків, квадратиків….
- постійний супровід у роботі з індивідуальним портфоліо учня- використання дослідницьких та пошукових методів роботи на уроках
- запровадження проектних форм роботи “My Family”, “My Friend” «My Toy” та іншої тематики
- використання різних форм роботи в інтелектуальних театральних дійствах, використовуючи маски дійових осіб “In the Jungle”, “Animals are at school”
- проведення марафонів «Хто швидше», «Хвалько», «Я вмію»…
- проведення творчих конкурсів «У мене є..», «Я бачу», «Подивися на мене»
- постійний супровід уроків за допомогою словесних ігор і забав при вивченні букв алфавіту “Ringing Dictation”, “Running Dictation”, “Guess the letter”, “Anagrams”….
- використання індивідуальних творчих завдань в мережах інтернет “ Match the letters”, “Match the picture to the letter”,….
- застосування інформаційно-комунікативних форм роботи
- використання інтернет ресурсів при вивченні пісень “Hello”, “Sit down”, “This is my mum”….
- відстеження результатів навчання за допомогою самооцінки, листка спостереження та формального оцінювання ( похвала, наклейки, смайлики….)
- обговорення рефлексії кожного учня за його запитами
Немає коментарів:
Дописати коментар